Jump to content

First Ever Seen Pics!


Recommended Posts

  • Regular Member
  • Regular Member

thats good to hear :) schools going fine..im going into grade 10 now..maybe this year i'll alctually get some work done in math now that "the distractions" aka 3 of my classmates that always just wanna play cards rather than do work, are taking different classes lol...i am kinda gonna miss them though :)

Edited by Shamu23
Link to comment
Share on other sites

  • Regular Member

lol uhm yeah..we even ditched class one day to play cards hehe but I was done all my work! And the teacher didnt care anyway but yeah i'd never skipped class before, it was my first year in high school and was just trying to fit in lol...... i usually dont do that kinda stuff, im the kinda person who listens to the teacher and gets work done lol most of the time anyway :D

Link to comment
Share on other sites

  • Regular Member

lol yeah, well i've realized now that i dont need to pretend to b someone else to fit in but yeah lol i dont see y I was even trying to hang with the popular kids, i'll never fit in with them no matter how hard i try lol

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...